Geoblog.pl    emii    Podróże    Australia    Melbourne

Melbourne

Australia
Australia, Melbourne

Dotarłam z Devonport na promie Spirit of Tasmania do Melbourne 21.12.2007. Całodzienna podróż ,prom oferuje trochę rozrywek ale jesli się porówna koszty promu i samolotu - na drugi raz wybrałabym samolot.
W Melbourne przywitał mnie straszny deszcz i pogoda podobna do tej na Tasmani ,jest trochę chłodniej niż w Darwin ,tylko 17 stopni.
Przepraszam ! Najważniejsze! przy promie czekał na mnie Wojtek- przemoczony do suchej nitki :) i jeszcze spozniony 1,5 godziny na imprezę (przez moj przyjazd).Wielkie dzięki i ukłony za tak znakomite przyjęcie .Dostałam swój pokój i nawet Yowy zakupił specjalnie nowe łózko :).
Z okazji świąt wszystkim ,których ciekawi co się ze mna dzieję życzę wszystkiego dobrego,jeśli macie śnieg zaoknem to biegnijcie lepić bałwana i zjezdzac na sankach.
Ja spędzam święta tu na miejscu ,zatrzymałam sie u kolegi ,a potem dalej w drogę :)

Asia
Asia - 2007-12-23 21:42
Hej Emila.To pierwsze swieta tak daleko od domu.Zycze,abys spedzila je spokojnie,radosnie,w milej atmosferze.Wszystkiego dobrego na ten czas i przyszlosc.Uwazaj na siebie

emii - 2007-12-23 23:36
Dzięki Asiu i wzajemnie wszyskiego dobrego :)

Paweł
Paweł - 2007-12-24 20:29
Dzieki Emii za życzonka:-)) Tobie również wszystkiego co najlepsze, świąteczne:))Mam nadzieje, że i gwiazdor przyszedł heheh. Cmoki z Poznania

Ciocia Irena Pawlik
Ciocia Irena Pawlik  - 2007-12-25 18:58
Witam Cie i podziwiam to co Cie otacza, to jest baaardzo piękne,ciesze sie ze spedzasz milo czas, caluje Cie mocno, przesylam serdeczne pozdrowienia ze szczecina od Miry, Janusza, Bogusia, Joli, Krzysztofa Mirelli i KUby. Sa Swieta, ciesze sie ze nie jestes sama, ja tez nie, wczoraj na Wigilii bylam u Bogusia i Joli, dzisiaj jestem u Miry i Janusza. Wszyscy skladamy ci serdeczne zyczenia Swiateczne. buziaki (pisane paluszkami Ani ;)))

emii - 2007-12-26 09:10
W Gdańsku prezenty przynosi Mkołaj !! Juz tio mowiłam.I pewnie że przyszedł o grzecznych ludkach zawsze pamięta ,a ty pewnie dostałeś różgę :)

emii - 2007-12-26 09:32
Dziekuje Ciociu i ciesze się że możesz popatrzeć już na zdjęcia .Pozdrowienia dla Ani i całej rodzinki. Ma nadzieję ze życzenia i kartka doszły.Ja spędziłam swięta bardzo miło,poza domem ale w rodzinnej polskiej atmosferze.