Geoblog.pl    emii    Podróże    Australia    Zapach swiat w Darwin

Zapach swiat w Darwin

Australia
Australia, Darwin

Dzis spokojny dzien w Darwin.Od dluzszego czasu noc spedzona na lozku :).
Zatesknilam za domowa niedzielna jajecznicza wiec zrobilam sobie na obiad ,nawet byla dobra :),chociaz nie taka jak w domu .
Juz wszedzie czuc swieta :choinki ,ozdoby dzieciaki spiewaja koledy .Przypadkiem spotkalismy dzis w sklepie pana ,ktory oczyiscie uslyszal nasza rozmowe .I jestesmy zaproszeni na spotkanie wigilijne Polakow w Darwin w niedziele - pojdziemy tam ,podobno ma byc 25 osob. Jutro jedziemy jedniodniowa wycieczke do Litchfield a potem chcemy wziac samochod i pojechac do Kakadu.Juz sie zaczela pora deszczowa i wiekszosc wycieczek jest odwolanych.Pozdrawiam serdecznie .Wszystko dobrze,jestem najedzona,opuchlizna po opaleniu przeszla ,pieniadze jeszcze sie nie skonczyly:).
Pozdrawiam i wspanialych prezentow z okazji jutrzejszego Mikolaja .
Szczegolnie dla dzieciakow -dostaniecie zalegle kangury i koala . Tylko nie wiem jak to zrobie bo juz mam nadbagaz.
O bumerangu dla Oli tez pamietam .
Aha a problem wody wciaz jest nierozwiazany. Tu sa tak montowane krany ze wymuszaja ruch wody w jednym kierunku. A pozatym jest tak dziwnie : oddzielnie kran dla zimnej i cieplej wody jak chcesz zrobic letnia to masz klopot :0.
A kolejna ciekawostka to to że słońce wędruje ze wschodu na zachód przez północ ,a nie jak u nas przez południe.
papa
Pewnie odezwe sie z Tasmani ( lecimy tam 12 grudnia)

Asia
Asia - 2007-12-08 11:52
100 lat ! 100 lat ! Wszystkiego dobrego w dniu urodzin,zdrówka,szczęścia,radości,pomyslności,wspaniałych przeżyć w Australii,spełnienie marzeń:)))

Pawel Adler
Pawel Adler - 2007-12-08 16:46
Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!!!!Wszystkiego co najlepsze i najbardziej urokliwe :-)) cmok cmok

julia
julia - 2007-12-08 18:55
Julia życzy wszystkiego najlapszego. byłam w teatrzyku na cichej nocy wesołego dnia kangurek to kangurzyca ktury mieszka w ałstralli,

emii
emii - 2007-12-09 23:56
Dzieki wielkie za wszystkie zyczenia :) Ciesze sie ze wiele osob pamietalo . To pierwsze moje urodziny obchodzone w lecie w 45 stopniach i rowniez z niespodzianka .

emii - 2007-12-10 00:09
Julka dzieki za Twoj wpis Juz tam umiesz pisac ? Super ! A wyslalas juz list do Mikolaja ? Tu mieszkaja kangury i kangurzyce i male kangurki tez :). Buziaki dla Ciebie i Kubusia.Dla niego przesle zdjecie krokodyla :)

Wujek Krzysztof Wabiński
Wujek Krzysztof Wabiński - 2007-12-10 21:59
Droga Emilko, nieco spóźnione, ale szczere i najlepsze Życzenia Urodzinowe przesyła Ci wujek Krzysztof Wabiński. Bardzo się cieszę, że mogę za pośrednictwem Internetu śledzić Twoją wspaniałą podróż do Australii i Tasmanii. Za pośrednictwem Twojego blogu pozdrawiam sedecznie i gorąco całą Twoją Rodzinę tu w Polsce, a w szczególności Babcię Celinę i Rodziców. Jestem pełen podziwu dla Twoich osiągnięć w poznawaniu Świata. Trzymam kciuki, aby Ci się wszystko udało i abyś cała i zdrowa wróciła do Polski.